Zbudujemy lubienie
Twojego biznesu
O klientach wiemy wszystko.
Będziemy Twoją tajną bronią!

zACZYNAMY TAM, GDZIE INNI KOŃCZĄ

Badania, które inspirują i odkrywają,
co mówi serce i rozum klienta

Marketing full wypas również przy wykorzystaniu najnowszych technologii i AI

Treningi, szkolenia, coachingi, e-learning, bazy wiedzy, systemy motywacyjne, które wkręcają na maxa

Symbioza ludzi, procesów i odpowiedniej technologii. Zaoramy Twój dług technologiczny

Audyty i optymalizacje totalne.
Tniemy koszty i podnosimy efektywność procesów
NaszE MOCE MOŻNA KUPIĆ W PAKIECIE
you gotta pay for your right to glory
Pakiet
Wanna Try Us
1 500 PLN
Pakiet
Avengers
3 000 PLN
- Diagnozujemy wyzwanie
- Dostarczamy 2 pomysły
- Doradzamy w realizacji wybranego
- 3 godziny konsultacji z naszym ekspertem już po zakończeniu projektu
Pakiet
Total
5 000 PLN
- Diagnozujemy wyzwanie
- Dostarczamy 3 pomysły
- Realizujemy wybrany
- 5 godzin konsultacji już po zakończeniu projektu
- Rabat 10% na kolejną usługę zamówioną w okresie dwóch miesięcy
NASI PARTNERZY

NIE DAJ SIĘ WYDYMAĆ
MÓWIMY CO I JAK
Monitoring jakości
W call centre monitoring jakości jest kluczowy dla zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów oraz utrzymania wydajności operacyjnej. Czytaj – optymalizacji…
Jakość obsługi jest towarem.
Budowanie jakości w call centre ma fundamentalne znaczenie, ponieważ zapewnia wysoką satysfakcję klientów i efektywność operacyjną. Pamiętaj, nikt tak dobrze…
NPS jest różny dla każdej z branż
Net Promoter Score (NPS) może znacznie różnić się w zależności od branży, ponieważ oczekiwania klientów i standardy obsługi mogą się…
Badania NPS to klucz do zrozumienia lojalności klientów!
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, zrozumienie opinii klientów jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi do mierzenia lojalności…
KOMU ZAUFASZ?
Dzięki STRATEGII, INSPIRACJI
i NARZĘDZIOM wyniesiemy Twój biznes na orbitę!
Dlaczego? Bo nas to kręci. Nie potrzebujemy kerozyny ani metanu. Twoje wyzwania to nasze paliwo.
Mamy trzy Gracje i trzy atomówki. Ośmiornica ma trzy serca. Numerologiczna trójka jest jedną z najsilniejszych liczb. Trzy wymiary – długość, szerokość i głębokość, tworzą kompletną bryłę. Phoebe, Rachel i Monica były trzy. I my jesteśmy trzy. Nawet rodziłyśmy się regularnie co 3 lata, od ‘77 do ’83.
Customer Expert tworzymy we trójkę.
NASI SUPERBOHATEROWIE
Nie wszystko robimy same. Cenimy ekspertów i pracę zespołową, dlatego do realizowanych
projektów zapraszamy sprawdzonych partnerów. Razem możemy prawie wszystko. Prawie, bo jeszcze nie umiemy się teleportować.

Ania
Prezes Zarządu
Jestem menadżerem z prawie 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta, marketingu, a od 2 lat zgłębiam temat windykacji.

Ania
Prezes Zarządu
Motto 2: Perspective matters...
Jestem menadżerem z prawie 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta, marketingu, a od 2 lat zgłębiam temat windykacji. Contact center to moje naturalne środowisko (cc znam z perspektywy zarówno in-house, jak i outsourcingu). Poza wrodzonymi zdolnościami, mam kilka nabytych. Jestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Studium Podyplomowego Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz certyfikowanym trenerem biznesu. Doświadczenie zbierałam na rynku B2B i B2C modelując procesy, budując zespoły oraz pracując przy projektach i kampaniach w różnych branżach – m.in. telekomunikacja, automotive (BDC), finanse, ubezpieczenia, szkolenia, energetyka oraz realizując badania marketingowe. Na co dzień pracuję z działami sprzedaży, marketingu i IT. Zawodowo kręcą mnie procesy, technologia, szeroko rozumiana komunikacja i klientocentryczność. Customer experience (CX) to dla mnie podejście do biznesu i produkt. Jak się ze mną pracuje? Odważnie, analizując dane i parametry, nie tracąc z oczu celu i nie zapominając o człowieku. Cenię pracę zespołową. Stawiam na synergię. Nie musi być łatwo ani standardowo. Lubię trasy z przeszkodami i uczucie satysfakcji po wdrożeniu efektywnego i efektownego rozwiązania. Zadaję pytania, obserwuję, a potem przestawiam klocki, szlifuję krawędzie albo demontuję i układam od początku. Nie boję się rozmawiać z partnerami o popełnionych błędach. Cudze pomyłki są mniej kosztowne, więc chętnie pomogę Ci zaoszczędzić czas i pieniądze dzieląc się doświadczeniem. Prywatnie: etos sportowca, dusza artysty… 😊 Od dziecka uprawiałam wyczynowo sport. Najpierw żeglarstwo, potem jeździectwo. Sport wykształcił we mnie cechy przydatne nie tylko w życiu prywatnym, ale również w biznesie. Lubię podróże, góry, Andaluzję i nadal kocham konie. Moją pasją i jednocześnie największym wyzwaniem jest taniec flamenco. Interesuję się fotografią, a że jestem trochę gadżeciarą, na urodziny kupiłam sobie drona i teraz patrzę na świat z innej perspektywy. Bo perspective matters. 😉

Marta
Członek Zarządu
Menadżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu obsługą klienta.

Marta
Członek Zarządu

Gosia
Członek Zarządu
Małgorzata Marczak, trener biznesu, wykładowca akademicki, doktorantka na WNPiD UAM, specjalizująca się w tematyce startupów i nowych technologii.

Gosia
Członek Zarządu
NAPISZ DO NAS PO WIĘCEJ
KONTAKT Z NAMI
-
Customer Expert
Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością - biuro@customerexpert.pl
- +48 501 020 280
-
KRS: 0001087409
NIP: 9721349401
REGON: 527747484