Promowanie zdrowej konkurencji

Promowanie zdrowej konkurencji i współpracy to istotny element skutecznego zarządzania zespołami w firmach. Stymuluje zaangażowanie, podnosi jakość pracy, ale jednocześnie buduje atmosferę zaufania i wsparcia. Co może pomóc w tym trudnym zadaniu? Przedstawiamy kilka tipów. 1. Ustalanie wspólnych celów zespołowych 2. Uznawanie i nagradzanie współpracy 3. Zrównoważona rywalizacja 4. Budowanie kultury dzielenia się wiedzą 5. […]

Strategia komunikacji

Tworzenie strategii komunikacji to proces planowania, który pozwala organizacjom skutecznie komunikować się z ich odbiorcami. Jak ważna jest komunikacja wie każdy, kto zachwyca się tekstami paczkomatów 😊 Stworzenie strategii komunikacji nie jest zadanie prostym ani szybkim do wykonania. Zastanawiając się nad strategią komunikacji warto wykonać poniższe kroki. 1. Określenie celu komunikacji 2. Identyfikacja grupy docelowej […]

Kim jest Twoja grupa docelowa?

Identyfikacja grupy docelowej to bardzo ważny element strategii komunikacji, który pozwala zrozumieć, do kogo kierowane są Twoje przekazy. A zrozumienie tego jest potrzebne, by Twoja komunikacja była efektywna, a nie tylko efektowna. Najważniejsze kroki, które pomogą dokładnie określić grupę docelową: 1. Analiza obecnych klientów 2. Segmentacja rynku 3. Tworzenie person (buyer personas) 4. Zbadanie potrzeb […]

AI w call center i contact center

Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w call center i contact center znacząco zmienia sposób, w jaki te centra operują, przyczyniając się do poprawy efektywności, obniżenia kosztów oraz zwiększenia satysfakcji klientów. A to wystarczy, by Twój biznes prosperował lepiej. Kluczowe obszary, w których AI może być wykorzystana w call center przedstawiamy poniżej. W każdym jesteśmy ekspertami. I […]

Monitoring jakości

W call centre monitoring jakości jest kluczowy dla zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów oraz utrzymania wydajności operacyjnej. Czytaj – optymalizacji budżetowej. Regularna analiza rozmów, analiza wskaźników oraz dostarczanie informacji zwrotnej pracownikom pozwala na ciągłe doskonalenie poziomu dostarczanych usług. Jakość obsługi jest TOWAREM, a CX nie jest tylko modnym hasłem. Poniżej znajdziesz kilka aspektów skutecznego monitoringu […]

Jakość obsługi jest towarem.

Budowanie jakości w call centre ma fundamentalne znaczenie, ponieważ zapewnia wysoką satysfakcję klientów i efektywność operacyjną. Pamiętaj, nikt tak dobrze nie zna Twoich klientów jak pracownicy działów call/contact centre/infolinii/wsparcia/helpdesk/customer service/DOK/BOK, czy jakkolwiek ten dział nazywa się w Twojej organizacji. Mogą zbudować Twoją markę lub ją niszczyć, więc nie zaniedbuj Twojego cc. Poniżej przedstawiamy kilka kroków, […]

NPS jest różny dla każdej z branż

Net Promoter Score (NPS) może znacznie różnić się w zależności od branży, ponieważ oczekiwania klientów i standardy obsługi mogą się różnić. Oto przykładowe wyniki NPS z różnych branż: 1. Technologie (np. oprogramowanie, sprzęt) 2. Usługi finansowe (np. banki, ubezpieczenia) 3. E-commerce i sprzedaż detaliczna 4. Linie lotnicze 5. Branża hotelarska 6. Opieka zdrowotna 7. Telekomunikacja […]

Badania NPS to klucz do zrozumienia lojalności klientów!

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, zrozumienie opinii klientów jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi do mierzenia lojalności klientów jest Net Promoter Score (NPS). Dlaczego warto stosować badanie NPS? Prostota i szybkość: jedno proste pytanie: „Jak prawdopodobne jest, że polecisz naszą firmę znajomym?” – wystarczy, aby uzyskać cenne informacje. Bezpośredni wskaźnik lojalności – […]

Co wpływa na wysokość NPS

NPS (Net Promoter Score) jest różny dla każdej z branżach z kilku powodów, które są związane z charakterystyką tych biznesów, oczekiwaniami klientów oraz specyfiką oferowanych produktów lub usług. Oto kilka kluczowych powodów, dlaczego NPS różni się między branżami: 1. Oczekiwania klientów Każdy biznes ma inny poziom oczekiwań klientów. Na przykład w branżach premium, takich jak […]

Model biznesowy – planowanie stale i wciąż

O modelu biznesowym mówi się w momencie rozpoczynania działalności biznesowej. Plany, harmonogramy, kamienie milowe, cele – to wszystko tworzymy na początku naszej ścieżki biznesowej, ale czy tylko na początku? W działającej firmie model biznesowy odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu jej konkurencyjności i adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych, zatem warto mieć go „na oku” i […]

ZAMÓWIENIE JEDNEJ MOCY