Dlaczego nie sprzedaję więcej?

Proces sprzedaży pod lupą

Prawdziwi sprzedawcy mają w swoim DNA zaszytą potrzebę realizacji celów. Nierzadko ich motywację przytępią niepoprawnie wyznaczone KPI lub ich niedoskonała priorytetyzacja. Dział sprzedaży realizuje target spotkań, składania ofert, a finalizacji sprzedaży brak. Pamiętaj, że pieniądze nie są wystarczającą motywacją, a być może w zespole masz ludzi, którzy chcieliby zarobić więcej, ale nie wiedzą, który element sprzedaży powinni poprawić.

Zdarzyło się Tobie, że handlowiec umówił się z Tobą na spotkanie i w ostatniej chwili je odwołał? Po dobrym merytorycznie spotkaniu żadna oferta nie trafiła na Twojego maila? Z moich doświadczeń wynika, że na proste zapytania ofertowe odpowiada tylko 25% firm. Tutaj zawodzi monitoring realizacji sprzedaży – w Customer Expert wiemy, jak temu zaradzić.

Procesy sprzedaży należy regularnie przeglądać, analizować poszczególne kroki, poddawać je modyfikacji. Rynek się zmienia, klienci modyfikują swoje zachowania, konkurencja wdraża nowe rozwiązania. Co jakiś czas warto, by Twój proces sprzedaży przejrzał ekspert z zewnątrz. Zadamy pytania, które Tobie prawdopodobnie nie przyszły do głowy. Odpowiedzi nie będą trudne, a w efekcie zoptymalizujesz proces.

Znasz najczęstsze grzechy popełniane w trakcie budowy procesu sprzedaży?
Nieodpowiednia liczba kroków. Błędnie ustawione proporcje ich realizacji. Zaniechania monitoringu. Ustawienie celu tylko na finalizację sprzedaży.

Pamiętaj, że efektywność to nie tylko leady, ale też umiejętności i chęci Twojego handlowca.

Sprawdź swój proces sprzedaży! Nie daj się wydymać!

CHCESZ WIĘCEJ ?

NAPISZ DO NAS PO WIĘCEJ

KONTAKT Z NAMI

ZAMÓWIENIE JEDNEJ MOCY